Maria nila - True Soft

 
Jag har aldrig varit den som är särskillt mån om vare sig mitt hår eller hy för den delen. Många gånger för att jag sällan uppnår önskat resultat, vet inte hur mycket onödiga pengar jag har slösat i mina dagar i hopp och tron om att hitta en produkt som fungerar. Men så kommer man hem till mamma och där står dem som en ren och skär uppenbarelse från blixtklar himmel. Maria nila's True Soft, jag tror jag är kär! Mitt hår förvandlades till det lenaste utav silke, inget mera trassel och spröda toppar. 
 
Ikväll stormar min kära make in i vardagsrummet och beordrar mig att klicka hem två stycken stora 1 liters pumpar i form utav schampoo och balsam. Lyko hade tydligen sålt slut och istället blev det en beställning från eleven.se till samma pris. Behöver jag ens tala om att jag är världens lyckligaste lilla fru just nu?!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR