Mitt nya jobb!

 
Som ni kanske redan vet löpte mitt kontrakt ut på min tidigare arbetsplats strax innan semestern, och har varit arbetssökande enda sedan dess. Idag skrev jag kontrakt på mitt nya jobb, och i morgon gör jag officiellt min första dag på Radisson blu waterfron hotel. Tror ni jag håller på att pinka på mig utav nervositet eller?! Känner mig dock så himla redo för detta, jag längtar ut och framförallt till att få träffa nya människor och knyta nya kontakter. Wish me luck!
 
Efteråt åkte vi en snabbis till Skärholmen för att införskaffa mig en skjorta samt få oss något i våra hungriga magar. Pappan i familjen försvann iväg till jobbet för dryga halvtimmen sedan, och om en liten stund skall jag ÄNTLIGEN hämta hem mina små älsklingar från förskolan. Jag hade hoppats på en mysig eftermiddag i parken, men regnet gör det omöjligt. Mina barn avskyr när det är blött och kallt, istället får det bli en mysig inomhusdag med sagoläsning och legobygge. Funkar minst lika bra!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR