Dagens middag - Panerad kyckling

 
Hej vänner!
Ni får ursäkta alla mina matbilder som dyker upp här på bloggen, men av någon konstig anledning så känner jag hur fantasin och kreativiteten flödar. Min kära make hade en önskan om kentucky fried chicken, då vi saknar en fritös så fick vi helt enkelt tänka om. Istället kom vi på den briljanta ideén om att panera kycklingen i mjöl, ägg och ströbröd som vi tillsatte med en herrans massa goda krydor för mer smak. Till det serverades jumbo fries, sallad och saltgurka. Så gott! 
 
För att återgå till något helt annat, så har vi haft en riktigt mysig eftermiddag. Elias har äntligen blivit med nya gummistövlar som vi fyndade för ynka tvåhundrakronor inne på Stadium. Ett par svarta fodrade från Everest, hur varma och gosiga som helst för de små fossingarna. Nu saknas bara en slitstark, tålig och framförallt en vattentålig vinteroverall. Har ni tips på bra märken med hög vattenpelare får ni gärna kommentera nedan!
 
Nu ska jag mysa ner mig i soffan under en filt tillsammans med mina troll, innan vi beger oss mot Heron City för kvällsfika och lek.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR